dinsdag 17 maart 2020

Beste ouder,

Je zoon/dochter zal voor een langere periode geen les meer krijgen in de klas. Om te garanderen dat we na deze periode terug vlot aan de slag kunnen is het belangrijk om te blijven oefenen. We richten ons vooral op het herhalen van gekende leerstof: lezen, spelling, rekenen tot 20 zonder brug.

Ik geef je langs deze weg enkele mogelijkheden om uw kind wat werkjes te laten maken:

  • www.bingel.be
  • www.scoodleplay.be


Deze oefenplatforms zijn reeds gekend, de inloggegevens werden in het begin van het schooljaar vooraan in de agenda bevestigd. 


We beschikken ook tijdelijk ( voor de periode van schorsing van lessen ) over een extra leerplatform
  • www.kweetet.be

Klik op 'Ik ben een leerling'
Rechts bovenaan klik je op 'inloggen'
Vul de gegevens in
Schoolcode: 1175
Klasnaam: W2
Klasnummer: (zelfde als bij ScoodlePlay)
Wachtwoordcode: (zelfde als ScoodlePlay + 2)


Op elk oefenplatform heb ik reeds taken klaargezet. Vanop afstand bekijk ik de resultaten en kan ik bijsturen waar nodig.
Ik raad iedereen ten stelligste aan om deze oefenkansen niet te laten liggen!

Veel succes!
Juf Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.