zondag 26 april 2020

Beste ouders

De tweede week pré-teaching is in zicht. In de link onderaan staan de taken klaar voor de komende week.
Deze tweede week zal op dezelfde manier verlopen als de vorige.

Aan de hand van de resultaten van de bevraging die ik al ontvangen heb zit dit immers wel goed ( hoeveelheid, begeleiding, afwisseling... ).  Ik denk en hoop dat de komende week doorgaans vlotter zak verlopen omdat de kinderen nu weten wat er op hen af komt.

Wie graag nog wat extra oefenmateriaal wil, kan nog altijd de dagtaken van Plantyn maken. Hieronder de link...

De activiteit op woensdagnamiddag is een oefenmoment van tafels, lezen of woordpakket en bevat geen nieuwe leerstof.

Graag wil ik iedereen die de bevraging invulde bedanken. Maar ouders die dit nog niet deden zou ik graag willen vragen deze toch in te vullen. Ook de kinderen! Deze feedback geeft mij een bron aan informatie om de begeleiding van uw kind te optimaliseren.

Nog een fijne zondag en tot..
juf Els



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.